fbpx

Sådan hjælper jeg Facebook med at hjælpe dig...

Facebook er meget mere end underholdning og kontakt med vennerne. Det er en benhård markedsføringsmaskine. Facebook kan generere opmærksomhed, salg, connection, interaktion, trafik – og ikke mindst et helt enestående indblik i kunder/følgere/klienter/målgruppe – eller hvad nu du kalder dine mennesker.

Det vigtigste at forstå i forhold til annoncering på Facebook er, at Facebook er til for sine brugere. Ikke for dig, som forretning. Det skal forstås sådan, at alle de begrænsninger, krav og opfordringer, Facebook kommer med, når man laver eksempelvis markedsføring dér, er lavet for at guide dig som forretning til at lave indhold/annoncer, dine kunder (brugerne af Facebook) rent faktisk gider at klikke på, læse eller huske. 

Så når man kaster sig ud i at lave annoncer, er det virkelig vigtigt at have for øje, at man taler “Facebooksk” – for så får man meget større succes med sine annoncer. 

Målet er at finde det der magiske sweetspot, hvor man både får leveret sit budskab og samtidig får den forventede opmærksomhed fra læserne/kunderne.

Læs mere om hvad der virker på Facebook, og hvornår forskellige typer af annoncer gør sig godt i blog indlægget 

 

Til gør-det-selv-folket

Vil du selv i gang med at lave annoncer på Facebook, så er det en overkommelig opgave – hvis man har mod på det. Mit bedste råd er at følge de anvisninger, Facebook kommer med, læs reglerne, splittest dine annoncer, leg med det og bliv klogere. Der findes helt sikkert en masse YouTube videoer og blogindlæg om, hvordan du laver de helt rigtige annoncer til din branche. 

Opstartspakken

For at få det optimale ud af dine penge brugt på Facebook er det vigtigt, at jeg kender lidt til din forretning, din sti, din tone of voice – og selvfølgelig hvad det præcis er, du ønsker at opnå med din annoncering. Der skal laves en lille strategi – ikke noget stort og forkromet, men en annonce kan aldrig stå alene, den skal på en eller anden måde spille sammen med resten af din forretnings aktiviteter. 

I opstartspakken får du: 

Indledende samtale om din butik, strategi, stil, mål etc.
Udarbejdelse af 2 forskellige annoncer ud fra dine ønsker og behov. 
Tekst og billeder til annoncer bliver skabt i samspil. 
Undervisning i hvordan du fremadrettet selv kan rette i dem, og lave nye annoncer på baggrund af dem jeg har lavet.
Analyse og evt. tilpasninger af de 2 annoncer, jeg har lavet til dig.
 
PRIS: 2800,- kr ex.moms. 

 

Klippekort

Hvis du hellere vil have mig til at tage mig af dine annoncer efter Opstartspakken, kan dette selvfølgelig sagtens arrangeres. 

5 klip = 5 annoncer 

PRIS: 4000,- kr. ex.moms.

Andet...

Hvis du har andre ønsker eller behov for anden hjælp, så kontakt mig endelig, så finder vi en løsning og en pris.